Skills required
- Object Oriented javascript
- DHTML, CSS, AJAX
- Linux or Unix invironment
- Minm 2 yrs of development Experience.
- Salary is not constraint for right Candidate.
- Any equivalent degree with BE/B Tech, ME/M tech, M C A, Etc
Regards,
Sanjay Kumar
Sanjay@iquest-consultants.com
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Senior Manager-Activations & Promotions @ Mumbai
Urgently require Senior Manager-Activations & Promotions (Aviation) to be based at Mumbai. Qualification-Graduate/MBA Marketing ,7-8 yrs work-exp in Aviation/Travel Agency/Hotels/Luxury Brands/Credit card cos apply anu@selectus.in
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Oportunidade Coca-Cola FEMSA - Coordenador Planejamento Financeiro
Análises financeiras e de rentabilidade por produto, segmento, cliente. Análises de viabilidade de projetos. Interessados, enviar CV para deborah.paschoal@kof.com.mx
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Urgent vacancies: Sous Chefs for an upmarket Restaurant Chain in UK..
Require Sous Chefs [Multicuisine, pref., Conti, exp] for an upmarket Restaurant chain in UK..
Eligibility: Diploma/Degree holders with atleast 1 year exp AS A SOUS CHEF in 4/5 star hotel or A grade restaurant with excellent english communication skills.
Interested candidates, please email updated resumes with recent photograph to kairavi@virainternational.com. Last date of application 7th Jan 2011.
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Consultor PP, P S, WM e ABAP (sap console)
Perfil : pleno e sênior
Disponibilidade para viagens
Base : BH
Diferencial : experiência no setor Auto Peças ou Automobilístico
...Cv para adriana.ramos@dynpro.com.br
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Programador
Tecnologia: .net (C#), C Sharp
Banco de dados: Microsoft SQL
Conhecimento: nhibernate
Base: BH
Contratação: CLT
Inicio: Imediato cv oportunidade@dynpro.com.br
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Oportunidade para Supervisor de Tesouraria - salário de R$ 6.000,00 - Santana do Parnaíba/SP
Para outras informações e candidatura, acesse http://migre.me/3gFC4
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Hiring : US Staffing Professionals based out of India willing to work in USA in 2011
Greetings from US Tech!!
If you are Experienced US Staffing Professional with outstanding performance working with direct clients and currently Looking for Higher Salary + Career Growth + Excellent Perks + Benefits + Opportunity to work on site(US) in 2011.
What are you waiting for...Send in your most recent copy of resume with your Phone no & Good time to talk.
Trust me this gonna be highly interesting , "Most Enjoyable" and challenging aspect of your life.
Best Wishes & A Very Happy New year !!
Shashi
shashi7715@gmail.com
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Senior* Recruiter - San Francisco Bay Area
A very lucrative portfolio of clients and candidates has opened at our organization - and we invite you to a conversation about how you can build upon this success here at Accountants International. We are a division of Randstad, the world's second-largest recruitment firm.
We are looking for a successful recruiter in the Bay Area, several office locations are possibilities.
If you would like more detail, please email Anne Finn, National Recruiter at afinn@accountantsintl.com - I will gladly send a job outline and some more information.
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Opening for Manager HR ( Talent Acquisition ) with one of our client : MNC Retail Company, In case interested mail your CV at priyanka.s@willsworth.net or call @ 9999801013 / 011-43393103
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RJ - Vaga p/ Consultor de Planejamento II
EMPRESA MULTINACIONAL DO SEGMENTO DE
ALIMENTOS SEDIADA NA ZONA OESTE DO RIO DE JANEIRO CONTRATA
CONSULTOR DE PLANEJAMENTO PLENO
REQUISITOS NECESSÁRIOS:
• Ensino Superior completo em Administração, Economia e áreas afins;
• Domínio da ferramenta Excel;
• Bom conhecimento de Matemática financeira e estatística.
REQUISITOS DESEJÁVEIS:
• MBA será um diferencial;
• Capacidade de adaptação e flexibilidade;
• Atuação voltada para processos, resultados e qualidade.
PRINCIPAIS ATIVIDADES:
• Elaboração de avaliações econômicas, fluxos de processos e planos de trabalho;
• Análise crítica de projetos, informações e bases;
• Avaliação de ambiente e variáveis externas e internas ao negócio;
• Suporte na elaboração de conceitos, políticas e procedimentos junto às áreas
A Empresa oferece amplo Pacote de Benefícios.
Envie seu currículo para cpinheiro@koandina.com
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Hi Looking for AM- HR in Compensation & Benefit for a US FMCG MNC
Hi Looking for AM- HR in Compensation & Benefit for a US FMCG MNC ( One of the Top 50 in Fortune 500 List ) Based out of Delhi NCR , Premier B School pass out 2005 , 2006 , 2007 Batch Contact me at zitoindia4@zitoindia.com (9312211916) Regards Devender Kumar
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DESENVOLVEDOR JAVA PLENO (RIO DE JANEIRO)
Vaga: DESENVOLVEDOR JAVA PLENO (RIO DE JANEIRO) 04 vagas
Perfil:
• Escolaridade: Graduação completa
• 03 anos experiência com Java (J2EE, JSP, Servlet ...)
• 02 anos experiência com Banco de dados ORACLE
• Conhecimento desejável: PL/SQL
CLT + Benefícios
Caso tenha interesse em participar do processo seletivo, envie um e-mail para ana.vinhas@cast.com.br, encaminhando o seu CV atualizado.
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Looking for a "Sr.HR Executive" in New Delhi-India
For More Details
POR GENTILEZA PARA SABER MAIS: ENVIE E MAIL:eliane.apolinario@gmail.com
Titulo: CV P/HR Executive" in New Delhi-India
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Opening for Manager HR ( Talent Acquisition ) with one of our client : MNC Retail Company, In case interested mail your CV at priyanka.s@willsworth.net or call @ 9999801013 / 011-43393103
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Senior Compensation Consultant, Human Resources Boston, MA
$100K+ | Services
Act as a consultant to assigned business unit(s) or functional area(s) and provide analysis, advice and education on compensation-related issues of any degree of complexity to line managers and executives. Research and apply industry trends and compensation best practices. Understand client organization needs and goals and provide proactive guidance.
For more details visit: http://directorjobs.co.cc/jobsopening
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Director Human Resources Operations Murray, UT
$100K+ | Healthcare
Works closely with all operating entities to develop, and/or improve system and regional HR services ensuring consistent alignment with organizational strategies. In collaboration with other HR leaders across the system, ensure effective implementation of system HR programs, services, and policies. Monitors exceptions to policies and programs to ensure internal equity, business rationale, appropriate coordination, and consistency throughout the system.
For more details visit: http://directorjobs.co.cc/jobsopening
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Sr. PeopleSoft HCM Developer / Technical Consultant - Strong in AE, CI, Application Packages and Workflow
Immediate requirement for a PeopleSoft HCM developer with atleast 10 years of experience with one of our direct clients in NY area.
Can start in January, for three (3) months with a very possible extension of another 3 months.
Need a strong candidate in Application engine, Component Interface, Application Packages / PeopleCode and Workflow.
Key Deliverables are as follows:
-- Provide analysis, design, development and testing support.
-- Streamline implementation and support of project related systems changes.
-- Conduct impact analysis and collaborate with the development team to resolve related issues.
-- Update documentation and modify impacted processes if necessary.
-- New process/code development; custom enhancements to existing code, application patches/fixes/upgrades
-- Data and/or process analysis; code documentation; performance tuning; enhancements
Please send your resumes ASAP to anand.kanaujia@adventglobal.com
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Employee Relations Manager @ Eurostar, UK London
We’re looking for an enthusiastic who has a passion for employee relations and loves working with people. You will join Beth and Sarah-Jane as part of the team responsible for providing advice and guidance to a range of employees across the business.
With a generalist background you will have experience in giving advice and working along side managers on people matters, providing expert advice on conduct, grievance, absence and performance cases. For the more complex issues, you will need to interpret policies and be able to provide creative solutions in line with employment law.
With a passion for ER you will enjoy working in a team who adds value to the business. And with a high level of influencing skills and a ‘can-do’ attitude you will make a difference in a challenging but rewarding environment.
This role is based 3 days of the week in our central office in Kings Cross and 2 days working out within the business.
This role is initially an 8 month fixed term contract
The Job Detail
We offer an attractive salary per annum plus a range of benefits from an impressive final year salary pension to advantageous travel facilities including 75% off London underground travel for you and your family, we offer more than just a job!
Travel Benefit Free Eurostar Vouchers, 50% off European rail travel plus 75% off London Underground Travel
Work Location Kings Cross, London
Contract Type Contract
Work Pattern 35 hour week
apply online at www.EurostarCareersPortal.com
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POR GENTILEZA,ENVIE E -MAIL CONFIRMANDO SUA PARTICIPAÇÃO NESTE PROCESSO SELETIVO PARA:
eliane.apolinario@gmail.com
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Payroll Manager
http://hrdracc.hiringhook.com/JobSeeker/Payroll_Manager_J01759993.aspx
Location: North Atlanta, GA
Job Type: Direct Hire
Salary: $60,000.00 - $65,000.00
Degree: Bachelor
Human Resource Dimensions has been engaged to find a Payroll Manager for a client in North Atlanta.
Responsibilities Include
- Accurate and timely payroll for the entire organization
- Managing the payroll staff
- Promoting a positive relationship with Team Members and management
- Supervision of the in-house weekly payroll operations for over 700 Exempt and Non Exempt Team Members located in multiple states
- Providing services to Team Members to answer their payroll questions and resolve problems
- Ensuring timeliness and accuracy of data calculated
- Managing the resolution of discrepancies on Team Members’ wages and taxes
Requirements Include
- 5-10 years of payroll experience with a multi-state, hourly workforce
- Experience ADP, PCPW and ADP E-Time software
- BS Degree preferred
- Manufacturing environment experience preferred
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Manager of Human Resources
http://hrdracc.hiringhook.com/JobSeeker/Manager_of_Human_Resources_J01751590.aspx
Location: West Monroe, LA
Job Type: Direct Hire
Salary: $85,000.00 - $105,000.00
Degree: Master; Bachelor
Human Resource Dimensions has been engaged to fill a Manager of Human Resources for a client in West Monroe, LA.
Responsibilities Include
- Responsible for mill human resources department and general functions related to human resources.
- Directly supervises an Assistant HR Manager, Training Coordinator, and HR Administrator.
- Managers labor relations, recruitment and selection, performance management, training and development, organization development, compensation and benefit administration, employee relations, regulatory and policy compliance/administration, hourly attendance and payroll processing.
- Negotiating and ensuring compliance with the collective bargaining agreement for three (3) union locals.
- Developing and implementing training and development systems and programs.
- Facilitating employee involvement in high performance/continuous improvement work systems.
- Recruiting and selecting salaried and hourly employees; Leading the performance management process
- Coordinating salary and benefit administration.
- Developing directing employee relations programs.
- Formulating and implementing affirmative action plans and ensuring equal opportunity for all employees and candidates.
- Monitoring and maintaining knowledge of policies and laws.
- Developing and administering budgets.
Requirements Include
- BS degree required
- 10+ years of progressive Human Resources experience
- 5+ years experience in human resource supervision and/or management
- Graduate degree preferred
- SPHR certification is preferred
- Labor relations experience, to include labor contract negotiations and compliance, arbitration advocacy, and grievance handling is strongly preferred
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POR GENTILEZA,ENVIE E -MAIL CONFIRMANDO SUA PARTICIPAÇÃO NESTE PROCESSO SELETIVO PARA:
eliane.apolinario@gmail.com
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Marcos Pires, PMP posted a job: VAGAS - (30 Dez 2010):
">>> Gerente de Projetos SAP - (São Caetano, SP): para atuar em PMO na figura de cliente do Projeto >>> Gerente de Projetos - (São Paulo, SP): habilidades para atuar como gestor de pessoas, atuação junto a clientes e conhecimentos em metodologias de gerenciamento de projetos. >>> Gerente de Projetos - (São Paulo, SP): para projetos de Telecom, forte habilidade em gestão de pessoas e preferencialmente com certificado PMP. >>> Gerente de Projeto Júnior - (São Paulo, SP): com domínios técnicos em banco de dados SQL Server. Contratação na modalidade PJ. >>> Analista de processo para PMO - (São Paulo, SP): experiência na elaboração de mapeamento e processos voltados a gestão de projetos, suporte a gerentes de projetos e conhecimentos no modelo PMBOK. >>> E mais 65 Vagas & Oportunidades para profissionais de gerenciamento de projetos ... Ver detalhes e emails para envio de CVs no Painel de Vagas & Oportunidades em WWW.PROJETIZADO.COM.BR"____________________________________________________________
Contratando Mecânico de Refrigeração Limeira, SP. Ter experiência em manutenção preventiva e corretiva de refrigeração industrial e comercial. CVs para bepitzer1x@nalco.com
MECÂNICO DE REFRIGERAÇÃO – LIMEIRA, SÃO PAULO
Salário R$ 1,474.00 + benefícios
SUMÁRIO
Realizar trabalhos de instalações de ar condicionado, reparos e manutenção preventiva e corretiva
PRINCIPAIS ATRIBUIÇÕES
• Verificar, reparar e ajustar equipamentos e instruir clientes nesses procedimentos. Ajustar os programas quando necessário.
• Trabalhar com o pessoal de vendas para descobrir necessidades dos clientes e manter a liderança da conta.
• Manutenção mecânica de todas as máquinas e equipamentos de fábrica, além de manter todos os padrões de segurança.
• Ser responsável por todos os aspectos de segurança no trabalho, comprometimento com Nalco Safety, e comprometidos com as políticas da Nalco com relação a transporte de amostras analíticas.
• Preparar e entregar ao cliente um relatório de Assistência ao Cliente e colher a assinatura do mesmo. ( ex. Substituição de equipamento).
• Verificar se o programa esta dentro do especificado, ajustando de acordo com o orientado quando necessário.
• Suportar e estar comprometido com Nalco's Quality Improvement Process e os princípios de Responsible Care®, e seus seis códigos de Prática Gerencial.
• Seguir os processos pertinentes a sua área contribuindo para que os resultados desejados sejam alcançados e melhorados conforme necessário
• Tem como objetivo permanente a melhoria continua do Sistema de Gestão da Qualidade
• Estar comprometido com o Sistema de Gestão da Qualidade e em fazer a qualidade e a satisfação dos clientes
• Cumprir todos os procedimentos e programas estabelecidos pela companhia de forma a ter uma operação segura e de acordo com o Programa de Atuação Responsável
FORMAÇÃO ACADÊMICA
Formação Técnica em Química ou Superior em Química ou Engenharia completo ou cursando e afins.
EXPERIÊNCIA/CONHECIMENTOS ESPECÍFICOS
• Segundo grau completo
• Curso Técnico na área de refrigeração (superior será um diferencial)
• Experiência prática e conhecimentos na área de refrigeração industrial e comercial.
ASPECTOS COMPORTAMENTAIS
Liderança
Assumir responsabilidades - trabalhar sozinho
Comunicação
Facilidade de relacionamento interpessoal
Criatividade
Organização
Negociação
Planejamento
Pro atividade
Trabalho em equipe
As atribuições e treinamentos ambientais e de segurança e saúde do trabalhador são definidos na matriz de treinamentos e matriz de responsabilidade do SGI-SH&E
"We rely on the diversity of our workforce to drive our growth and success. Our competitive salaries and benefits, as well as unlimited opportunities for professional growth and development, make Nalco a great place to work."
Salário R$ 1,474.00 + benefícios
SUMÁRIO
Realizar trabalhos de instalações de ar condicionado, reparos e manutenção preventiva e corretiva
PRINCIPAIS ATRIBUIÇÕES
• Verificar, reparar e ajustar equipamentos e instruir clientes nesses procedimentos. Ajustar os programas quando necessário.
• Trabalhar com o pessoal de vendas para descobrir necessidades dos clientes e manter a liderança da conta.
• Manutenção mecânica de todas as máquinas e equipamentos de fábrica, além de manter todos os padrões de segurança.
• Ser responsável por todos os aspectos de segurança no trabalho, comprometimento com Nalco Safety, e comprometidos com as políticas da Nalco com relação a transporte de amostras analíticas.
• Preparar e entregar ao cliente um relatório de Assistência ao Cliente e colher a assinatura do mesmo. ( ex. Substituição de equipamento).
• Verificar se o programa esta dentro do especificado, ajustando de acordo com o orientado quando necessário.
• Suportar e estar comprometido com Nalco's Quality Improvement Process e os princípios de Responsible Care®, e seus seis códigos de Prática Gerencial.
• Seguir os processos pertinentes a sua área contribuindo para que os resultados desejados sejam alcançados e melhorados conforme necessário
• Tem como objetivo permanente a melhoria continua do Sistema de Gestão da Qualidade
• Estar comprometido com o Sistema de Gestão da Qualidade e em fazer a qualidade e a satisfação dos clientes
• Cumprir todos os procedimentos e programas estabelecidos pela companhia de forma a ter uma operação segura e de acordo com o Programa de Atuação Responsável
FORMAÇÃO ACADÊMICA
Formação Técnica em Química ou Superior em Química ou Engenharia completo ou cursando e afins.
EXPERIÊNCIA/CONHECIMENTOS ESPECÍFICOS
• Segundo grau completo
• Curso Técnico na área de refrigeração (superior será um diferencial)
• Experiência prática e conhecimentos na área de refrigeração industrial e comercial.
ASPECTOS COMPORTAMENTAIS
Liderança
Assumir responsabilidades - trabalhar sozinho
Comunicação
Facilidade de relacionamento interpessoal
Criatividade
Organização
Negociação
Planejamento
Pro atividade
Trabalho em equipe
As atribuições e treinamentos ambientais e de segurança e saúde do trabalhador são definidos na matriz de treinamentos e matriz de responsabilidade do SGI-SH&E
"We rely on the diversity of our workforce to drive our growth and success. Our competitive salaries and benefits, as well as unlimited opportunities for professional growth and development, make Nalco a great place to work."
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COO – Relocation to Brazil
- Fluent Hebrew and Portuguese - must
- Ready for relocation to Brazil
- Proven experience in sales management - B2B an advantage
- Operation and managerial experience in Brazil – an advantage
For more information please contact us at -
kishurim@kishurimhr.co.il
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add,amigo?
FELIZ 2011!
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- Ready for relocation to Brazil
- Proven experience in sales management - B2B an advantage
- Operation and managerial experience in Brazil – an advantage
For more information please contact us at -
kishurim@kishurimhr.co.il
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add,amigo?
FELIZ 2011!
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Opening for Manager HR ( Talent Acquisition ) with one of our client : MNC Retail Company, In case interested mail your CV at priyanka.s@willsworth.net or call @ 9999801013 / 011-43393103
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To all Brazilians, to find out about new positions and projects within Brasil in the Oil & Gas industry please feel free to connect here on Linkedin or email me on rwebb@ogprbrasil.com.
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- Group: VOCE S/A
- Subject: COMPRADOR TÉCNICO SENIOR
Ricardo Campos posted a job: COMPRADOR TÉCNICO SENIOR
"Reportando-se ao Gerente de Compras este profissional terá como principais responsabilidades: - Atuar fortemente na Negociação e Compras de Materiais Diretos; - Desenvolver e acompanhar processos de avaliação de fornecedores; - Garantir budget dentro do planejamento e desenvolver projetos de redução de custos; - Atuar estratégicamente na análise de custos junto às demais áreas da empresa; - Dominar a rotina de cotação, equalização de valores e negociações; - Conhecer a rotina de elaboração e gestão de contratos; Perfil desejado O candidato ideal deve ter formação superior em Engenharia, focado em resultados, sólida experiência no segmento automotivo, com visão multidisciplinar. Inglês fluente é primordial. Disponibilidade para residir na Região de Itatiba-SP ou proximidades. Muita energia, dinamismo, excelente comunicação e maturidade são indispensáveis. e-mail para racam@ksbr.kroschu.com"______________________________________________________________
Online Data Entry Jobs - Data Entry Work From Home
Are you a typist or data entry processor? Traditional data entry work involves typing data such as names and addresses and a variety of other information. ...
http://bit.ly/bDBGkC
http://bit.ly/bDBGkC
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Looking for Project Coordinator-Siemens
Please click on the link for more details
BlueBel: Looking for-Project Coordinator- Siemens bluebelind.blogspot.com
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Urgent requirement-Site Supervisor-IT industry
For more details please visit the link.